Nörten-Hardenberg

First things first: VILKEN FANTASTISK TÄVLA DETTA VAR!! Som jag sa i förra inlägget så älskar jag ju Tyskland och tyska tävlingar, och den här tävlingen var inget undantag. Den kämpade lite i motvind med halvkasst väder, trång framhoppning och 20 minuters(!!!) gång- eller skrittväg till banan, but still... I love it.
 
Så fantastiska omgivningar, atmosfär och service att man blir helt varm i själen. Inte undrar på att många ur det absoluta toppskiktet väljer att åka dit. Vi hade med oss Dallas, Magic och Fia vilket inte heller gjorde saken sämre då: 1. tre hästar är SEMESTER och 2. de tre är mina favoriter och de enklaste hästar man kan tänka sig.
 
Minns knappt hur det gick resultatmässigt mer än att Magic debuterade 160 GP och att Fia var tvåa i unghästfinalen. Lilla prinsessan, älskar henne så!
 
Många av mina bästa vänner befann sig i Nörten-Hardenberg så även utöver tävlingarna var det en riktig toppentillställning. När man jobbar så här hårt och ofta har väldigt många hästar blir det inte mycket till umgänge och fest, så det är kul de få gånger man faktiskt har tid till det.
 
Nu ska jag strax ut och jobba igen. Är så där vidrigt trött som man bara är när man gått en vecka utan ledigt. Jag är en sån där människa som inte sover om nätterna, så jag behöver min lediga dag för att ta igen all förlorad sömn...på dagtid. 
 
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR