Årssummering 2016 del 3/4

Vad gjorde du i juli?
Jobbade fortsatt på Stephex. Mådde rätt kasst i början av månaden men bättre mot slutet. Gjorde sista veckan i Knokke vilket va skitkul. Vi hade med oss sex hästar så det var långa dagar och mycket att göra men det är också det bästa jag vet. Det var Spa-time i F1-världen och det var väl antagligen årets roligaste race. 
 
 
Vilka är dina bästa minnen från sommaren 2016?
Knokke var skitkul, verkligen skitkul. Annars var det väl kanske Spa, dubbla trippar till Holland och hela OS med allt som hörde det till. Drack ingenting under juli och augusti så allt för många festminnen finns det dock inte från den här tiden.
 
Var augusti en bra månad?
Det var det! Juni och juli var helt ärligt ganska tuffa för min del men i augusti släppte det rätt ordentligt. Hade kul på jobbet och trivdes bra med livet, men sa upp mig i slutet av månaden. Dels för att jag saknade tävlingarna, dels för att jag hade haft väldigt mycket hemlängtan den sista tiden.
 
 
Hände det någonting speciellt i september?
September var nog kanske årets bästa månad för min del. Det startade med en riktig smällkaramell i form av Stephex Masters. Hur kul som helst! Party om kvällarna och jobb om dagarna fick avsluta min sejour på Stephex innan jag åkte direkt till Bonheiden för att göra tävlingsdebut med mitt nya team. Från Bonheiden åkte vi vidare till tyska Donaueschingen och därefter hem till Sverige och min nya bas. 
 
 
Var sommaren 2016 bättre eller sämre än sommaren 2015?
Svårt. Likvärdig, skulle jag nog säga. Förra sommaren var nog jämnare man hade inte lika höga toppar som den här sommaren, som i sin tur i stället bjöd på djupare dalar.
 
Vilken låt var sommaren 2016s hymn?
Definitivt This Girl med Kungs vs Cookin' On 3 Burgers)! Den låten kommer alltid att påminna mig om tiden i Belgien.

Kul inlägg!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR