Åby

Nämen, snart är vi ju i kapp med tävlingarna! Tror bara att det är Åby, Vichy och Falsterbo kvar nu. Hälleluja. Sedan ska vi återgå till """högkvalitativ""" delgivning av även ANDRA bitar av mitt liv. Lovar.
 
Mellan stortävlingarna hann jag med min första nationella meeting sedan Borås i februari. Alex & reste av teamet var ju i Sundbyholm en sväng i april/maj men då var jag hemma och förberedde inför en kommande Frankrike-resa. Den här gången styrdes dock kosan mot Göteborg och travbanan i Åby, vilket enligt mig är en av de absolut bästa nationella tävlingarna. Med oss hade vi åttaåriga Matina, sjuåringarna Fia Colada och Lucky Lisa samt sexåriga Gelatina, så det var småtjejerna på turné!
 
Hästarna var strålande från början till slut. Tina tog en andraplats i 140-finalen, Lisa var placerad i sin första 140 avd A och Fia var en superstjärna som alltid. Gelly, som veckan innan hade kvalat till Falsterbo var med gör att samla mer rutin och gjorde det superbra. 
 
Over all en riktig toppenvecka, mycket pga fina stallar (det gör SÅ mycket), lättskötta hästar (alla fyra var värda varsin STOR guldstjärna) samt högklassigt sällskap. Syrran sov över en natt och sedan var de flesta av mina närmsta groomkompisar där. Och så firade vi ju midsommar också. Fan-tastiskt!
 
 
Det är jobbigt att vara på tävling när man är bebis!
Malin

ville bara skriva att jag älskar din blogg så mycket fast du inte skriver ofta alls längre. alla dina bloggar har varit min favoritblogg. du uttrycker dig helt unikt och jag hoppas att du aldrig, aldrig slutar skriva.

Svar: 💙💙💙
Lovisa Munter




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR