If I were sorry

IT'S ALIVE! Förlåt för alla löften om att "det kommer bilder senare..." och "ska skriva ett längre inlägg i kväll", men hey, det är ni som valt att lita på en återfallslögnare. 
 
Nåväl, det har varit lite mycket på lite väl många fronter de senaste veckorna. Nu börjar livet plana ut så smått och faktum är att jag har två (!!) lediga dagar denna vecka, av vilka jag utnyttjar den andra i skrivande stund. Ska alldeles strax hoppa i ett par jeans och ta mig in till Bryssel. Såg att Urban Outfitters går att hitta här... OH THE EXCITEMENT!!
 
I måndags var jag också ledig och även då spenderades dagen i Bryssel/Antwerp. Den gången med Kim, som liksom mig helt missat att allt allt allt så när som på en liten sneakers store var stängt till följd av att det tydligen var röd dag. Vi gjorde dock det bästa av situationen och åt på ca vartenda litet våffelställe dom var öppet samt shoppade i ovan nämnda lilla sneakers store.
 
Hmmmmm. Annars är allt ganska mycket som vanligt. Jobb sex dagar i veckan, fiesta på helgen. Spenderade min första kväll i total ensamhet på en MÅNAD i går kväll vilket kändes helt sjukt på mer än ett sätt. Vad har hänt med Lovisa som blir sjuk av att inte få sin heliga ensamtid?
 
Anyway. Nu orkar jag inte mobilskriva längre. Här har ni lite bilder från månaden som gått.
 
 
c

Tjohoo hon lever!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR