Veckan som gick

Tänkte som sagt börja summera veckorna lite mer utförligt i stället för att hipp som happ lägga ut dagsinlägg utan vettigt innehåll och struktur. På söndagar är jag ändå semi-ledig och har, om jag känner för det, lunch mellan 12 och 16, så då kan jag inte skylla på att jag saknar tid heller!
 
> Startade veckan med att ÄNTLIGEN vara frisk. Att jobba 07-17 utan break med halsfluss och 39 graders feber i en vecka var verkligen ingen hit, men är det någonting man lär sig i denna bransch är det att just bita ihop och bara fortsätta kriga. På gott och ont.
 
> Fick hem mina highly efterlängtade chaps i veckan. Har alltid haft Dyón tidigare men har haft problem med att de sitter skitilla på mig. Alltid för korta och för vida i vristen. Nu har jag köpt ett par Veredus efter att ha kärat ner mig i Simons diton när jag fick den inte så trevliga uppgiften att gå/rida in hans nya par. Måste ha gått ner en del i vikt sedan dess (fem månader sen) för mina satt som en smäck direkt trots samma storlek. HALLELUJAH! 
 
> Har varit tvungen att rida väldigt mycket denna vecka då vi har totalt nio hästar för tillfället vilket är totalt omöjligt för S att rida själv varje dag. Mest blir det skogen men har även ridit ett antal pass på bana varav blivit tränad av S två gånger vilket faktiskt är kul. Eller kul och kul, jag känner mig mestadels värdelös men det är ju kul med lite utveckling i alla fall. 
 
> Vi har fått hem en ny sjuåring, Enory, ett holländskt litet sto efter Eurocommerce Dubai - Zelhem. Söt som socker och hoppar väldigt fint. Någonting kan det förhoppningsvis bli av henne, så att det blir mödan värt att ha ÄNNU en skimmel i stallet...
 
 
Enory 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR