Bilder som skulle varit i förra inlägget

 
HOLA. Nu sitter jag i lastbilen på väg mot Österrike, vi blev en häst färre än planerat, så jag slapp köra trailer bakom. SkönT. Hur som helst, här kommer bilderna som skulle varit med i förra inlägget. 
 
Återförenad med lille hjärtat
 
 
Gossar
 
 
Outfit: mammas garderob, hehe
 
 
 
Fula och söta...there's no in-between
 
 
Viktig hemfärdsbild
 
 
Ny kompis: "Dansken", 5 år e. Casall och VÄRLDENS GLADASTE
 
 
Ny kompis: "Hoppi", 7 år e. Nonstop och inte världens gladaste, men jag gillar honom ändå
 
 
Ny vän: Floyd, 11 år från Irland och min chefs "secret weapon"
 
 
Var och hämtade mina grejer, blev så känslosamt att säga hej då till mina små bebisar att jag lyckades köra fel fyra gånger på hemvägen...
 
 
Ute på tur med Classico



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR