SUGAR HOW U GET SO FLY?

Hemma bra men tävling BÄST. Så är det, ändå. Nu är jag dock hemma (vilket också är ASskönt efter en helg med ca 300 timmars sömn på minuskontot, ca 500 liter alkohol på pluskontot och allt annat som hör tävling till). Har varit ledig i dag; somnade vid 21, sov till 12, sov lite till på eftermiddagen och har helt ärligt inte gjort någonting vettigt på hela dagen minus att hjälpa Simon med lastbilen. Ibland måte man faktiskt få ha sådana här dagar...
 
Chevenez, då... Ny favorittävling, helt klart. Resultatmässigt har det mesta varit ganska värdelöst men jag har lyckats ha kul ändå. Älskar som sagt att vara på tävling, så det skulle nog vara svårt att faila på den punkten. Hade bara med oss två hästar dessutom (Hoppe och 6-årige Classico) så det har dessutom varit vääääldigt lugnt jobbmässigt för min del. 
 
Helgens höjdpunkt var nog fredagen; dels för att Hoppe gjorde sin bästa runda för helgen i rankingklassen/GP-kvalet och att Classico var felfri i youngsterklassen, samt att partyt på kvällen var e p i c. Var så där glad när klockan ringde vid sex på lördagen när man kommit hem två timmar tidigare, hehe... Älskar att festa med hästfolk, och i synnerhet med mina nya svenska friends!

Helgens värsta... 1. lördagens bakfylla som i princip fortfarande sitter i och 2. att vi sista dagen insåg att vi haft en finsk tjej (som förstod svenska) som boxgranne. Jag och Nora (svensk boxgranne!!) reflekterade över våra samtalsämnen under helgen och JAAAAA det var väl inte så kul att någon hört, och förstått, allt. Hahaha...
 
Så ja. Tack Chevenez och alla inblandade för en superhelg (minus resultaten, men har man bara bebisar i bagaget kan det bli så ibland...), next stop är Gorla Minore i Italien och förhoppningsvis blir det minst lika kul. Misslyckades med mitt uppdrag att föreviga helgen i bilder, så ni får ta det lilla jag har att erbjuda, helt enkelt...
 
Nu ska jag sova. Det tär på en att upprätthålla imagen av duktig hästskötare OCH vild party queen. Tschüüüüssssss.
 
 
Första morgonen, hade plats vid utgången som vanligt vilket suger pga orkar aldrig ha hästarna i gången pga alla som ska förbi hela tiden, men som också är bra pga måste inte hela tiden kriga för att ta sig ut..
 
 
Mitt flätgame SÖG denna helg. Detta var första dagen och det var nog bland det sämsta jag gjort... 33 små missfoster som jag började gråta över hahahah mvh drama queen
 
 
Hoppe i fula flätor spanar in GP-kvalsbanan
 
 
Bild som får summera helgen... Inte ens stolpe ut, bara helt och hållet skit
 
 
 
Helgens låt tillika världens just nu bästa radiolåt!!!! Älskar Robin Schultz även om jag aldrig egentligen skulle erkänna det, hehe



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR