11/10

Morning! Simon är ledig i dag vilket, konstigt nog, innebär en riktig softarsöndag för min del. Inte för att någon annan dag är särskilt osoft här, men när man får lägga upp dagen helt själv och inte har allt för mycket att göra blir det lite slappt. Kanske lika bra det eftersom nästa vecka är tävlingsvecka.
 
Annars då? Veckan har flutit på bra. Lyckades ramla av Hoppe i början av veckan(....................) men utöver det så, haha! Fick verkligen svaret på varför det är bra att jag lagt ridningen på hyllan; min balans är så totalt jävla urusel att det finns inte. Jag KAN inte parera åt sidorna, det har jag svårt med även på marken men om en häst skyggar åt sidan säger det ju sig själv att det blir svårt när "sidobalansen" är helt fucked up.
 
Lovisa och Pascal var här för precis en vecka sedan vilket så klart var KUL. Har trots allt inte träffat dem sedan de flyttade till Tyskland för 1,5 månad sen. Ska åka och hälsa på dem så snart jag kan, blir kul att träffa världens bästa Dubi då också ♥ 
 
I övrigt finns inte så mycket att säga... Dagarna rullar på som vanligt, och jag är trött som vanligt. I natt var första natten sedan jag flyttade hit som jag lyckades sova över fem timmar, och då sov jag inte alls natten innan denna. Behöver jag ens nämna min tacksamhet till koffein? Vet ärligt inte hur jag hade tagit mig igenom dagarna annars... Skönt med en hel natts sömn i natt dock, synd bara att den kom i samband med Caps NHL-premiär, haha.
 
Meeeeen nu ska jag ut och släppa ut de små odågorna i hagen. Bäst att passa på innan det blir alldeles för kallt och jävligt. HADE.



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR