Gameday

Yoooooo. Sitter i bilen på väg till Zug där vi har tävling. Pascal tävlade där även i förrgår men då var jag hemma och hade resten av hästarna i stället, men i dag är jag alltså med igen. I början haaaaaatade jag att vara hemma på tävlingsdagar men nu börjar jag tycka att det kan vara ganska skönt faktiskt. Skulle dock aldrig fixa ett liv som bara homegroom, då skulle jag antagligen dö av tristess...
 
Med oss i dag har vi våra guldgrållor; Dubai, La Spezia och Linette. Och jaaaaa jag ska presentera samtliga hästar i stallet någon dag, ska bara ta lite bilder på gänget först. 
 
Vad finns annars att säga om livet..? Har haft en löjligt bra vecka av många olika anledningar och om ca en vecka åker jag till Sverige för första gången på tre månader. Har i princip bara bokat in en massa häst så det blir inte så stor skillnad från livet här, haha. På tal om Sverige så får man väl gratulera till Eurovision-segern även om jag, så klart, höll på Ryssland 😉
 
Nu ska jag försöka sova lite, är rätt död efter en LÅNG jobbvecka som förlängts med en dag då Zug flyttade våra starter som egentligen skulle varit i fredags till i dag, måndag....
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR