Concours Etter dag 1

Tja. Får bli en liten snabbis här då jag är PISStrött och tänkte försöka sova mer än de tre timmar jag snittat per natt den senaste veckan. Har inte sovit mer än fem timmar NÅGON natt sedan en vecka tillbaka, och det börjar slita ganska mycket... I natt till exempel sov jag inte alls, så det var bara att bita ihop och hälla i sig en kanna kaffe när klockan ringde vid halv fem. 
 
I dag har vi varit på tävling hos Etter. Tre veckor i rad ska vi som sagt dit, tis-tors. Utepremiär för oss och för de flesta andra (de som inte haft turen att vara i Vilamoura, Oliva eller något annat skönt ställe). Vi hade med oss Undercover och Coco, som båda gick två 130. Båda skötte sig strålande; Coco med två nollor och lika många placeringar och Undercover med en nolla/placering och ett ner i andra omhoppningen. Duktiga ponnysar trots att det blåste full storm (vet inte hur många hinder som blåste ner under dagen...)!
 
Hade även turen att få ett par minuter med Sofia som också var där med sin ryttare. Dock skulle de hoppa 140 och vi hade ju bara hästar i 130, så därav bara ett par minuter... Förhoppningsvis är våra redo att gå lite större till sista veckan. I morgon blir det dock lite mindre klasser igen; Linette och Cassanova ska gå två 120, och på torsdag går Dubai och La Spezia två 110. 
 
Men nuuuuuu ska jag sätta på någon film och sedan sova. Blev jättedålig på vägen hem från tävlingen och spytt sedan dess... Jättekul, verkligen. Troligen matförgiftning eller att mina magproblem från sjukhuset kommit tillbaka. Så länge det inte är magsjuka kan jag överleva. Hoppas jag.
 
 
Coco Blue, 7yo by Chacco Blue
Innan avresa och världens fluffigaste. Ska klippas i morgon, ni kan vara lugna...
 
 
Undercover Z, 8yo by Utrillo Z
Innan start och också världens fluffigaste... 
 
 
Hittade nåt fint...hehe



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR