Dancing in the moonlight

Söndag i Burghen (och i större delen av resten av världen) och jag ligger i min säng, helt oförmögen att göra annat än att äta bagels och överväga om jag ska göra något i kväll eller om jag helt enkelt är för bakis för det. För bakis, det är jag och det efter en amazing kväll och natt i går!
 
Startade helgen med bio med finskan. Vi såg Let's be cops och till och med jag, som inte gillar annat än gråtrullar, skrattade mig tårögd. Så jag fick mitt gråt ändå. Åkte hem och sov i alldeles för få timmar innan jag styrde räserräkan mot Shadyside.
 
Träffade Juliorna samt Alida och åkte till Heinz Field för att se vår första footballmatch. Vi satt i solen och det var ~27 grader ute så ni kan ju förstå att vi stektes och att jag var röd som en kräfta efteråt... Pitt vann med 62-0 så det var ju ingen spännande historia direkt, men det var kul ändå. Ska försöka gå på deras matcher i fortsättningen, känns som att det finns hopp om att jag kan börja gilla sporten när jag börjar fatta den lite bättre. Och så är Panthers det enda Pittsburghlaget jag kan hålla på, för de bär inte svart och gult, haha.
 
Efter matchen drog jag och Juliorna och käkade innan vi gjorde oss i ordning för fiesta. Och fest blev det! Åkte till Oakland för collegefest och hade så himla kul hela natten! Buggade(!!!!) till Come on Eileen, hade sönder mina skor, lärde jänkarna Lambo, krossade mitt knä, hängde på rooftop med en massa sköna människor etc etc etc! Så mycket bättre än förra helgen, haha...
 
I dag har vi bakishängt hos Julia och nu ligger jag alltså här i min säng efter tre timmar i badet... Planen för resten av dagen är antingen bio eller sova. Lutar åt det sistnämnda. Ha d gott!
 
 
Let's go PITT! 
 
 
Mexikanskt...jag hatar mexikanskt.
 
 
Party in the USA
 
 
ÄLSKAR bakishäng i badet 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR