-

Tove

Nej, det här går inte. Verkligen inte! Jag känner inte dig personligen och vet inte vad du har varit med om eller vad du går igenom just nu, men däremot så vet jag vad det innerst inne betyder att ha den där personen som får en att fortsätta hålla huvudet ovanför vattenytan och som vägrar att släppa taget om den sista sköra tråden när man mentalt redan har ramlat över kanten. Been there, done that. Jag var den framgångsrika tävlingsryttaren som många gånger fick höra av elitryttare att jag kunde ta mig hur långt som helst, men jag var också den av mina vänner som tillslut förlorade greppet när allting som någonsin hade betytt någonting slogs sönder i spillror... och då menar jag verkligen allt på alla plan.

Du har min mailadress om du skulle vilja det. Inte för att jag egentligen känner dig, eller du mig, men för att jag vet hur viktigt det är att ha någon som kan stå utanför ramen av att ”you don't understand... and I can't explain”. Ibland kan något så litet betyda så mycket.

Svar: Det är verkligen piss och jag fixar inte att skriva öppet om det i nuläget.
Har ingen mail i nuläget då min är spärrad (pga jävla terror-USA) i ytterligare ett par dagar till, men du kan nog räkna med ett mail från en alldeles för ledsen och alldeles främmande mig någon dag. Skulle vara skönt att prata med någon som faktiskt verkar VILJA lyssna för en gångs skull. Och så blir jag himla glad över att främmande människor som du faktiskt existerar annat än i de böcker jag läser. Tack!
Lovisa Munter




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR