Nästan julafton

ALOHA. Här går livet i hundra tusen knop och jag har verkligen inte haft TID att blogga. Är nog ärligt talat första gången jag skriver/säger den meningen och verkligen är 1000% ärlig. Jobbar som bekant hela dagarna och när jag varit klar har jag inte varit hemma = noll bloggtid = abstinens. För JA, så är det faktiskt. Tycker att det är kul som fan att skriva igen. Tappade allt vad skrivsug hette när jag mådde som pissigast i höstas (annars brukar jag gilla att skriva när jag är deppig, vrida om kniven ni vet) så det är kul att det är tillbaka. Synd att jag har så lite tid bara, haha. 
 
P var borta i helgen så då var det av förklarliga skäl fullt upp. Sedan kom dock Maria, Lovisas elev/vän/whatever från Sverige hit, så då blev det lättare igen, haha. Hon får dessutom +++++ för att hon är en himla trevlig tjej (som dessutom läst/läser min blogg haha, alltid tummen upp). I går käkade vi middag ihop och nu i kväll ska vi baka lussebullar. Så lite julmys blir det ändå, även om det är lite tufft att upprätthålla det med så här mycket jobb haha. Nu i fyra dagar framöver har dessutom jag och Maria alla 25 hästarna själva, så det blir kämpigt. Och kul. Så klart.
 
Annars då... I förrgår var vi ute och käkade med chefen + fru vilket var trevligt. I morgon blir det julmiddag hos dem med ungefär 1000 andra. Kan bli spännande, hoppas att det finns någon mer som pratar engelska, långt ifrån självklart här.
 
Med hästarna går det bara bra. Mina små bebisar är så gott som inridna och lilla Evita (min favorit!!) har fått flytta in i stora stallet. Om tio dagar är det tävlingspremiär (inte för de små..obviously) och allt rullar på, helt enkelt.
 
Ni får ha det så bra så hörs vi när vi hörs. PUSS.
 
 
Evita Peron (4yo by Eldorado(Clinton)-Espri)
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR