Geneve

God kväll! Sitter här, nyduschad i en nystädad lägenhet och kollar Harry Potter som går på tv. MYS. Ganska så lägligt att den enda engelskspråkiga kanalen jag har bestämt sig för att köra HP-lördagar i december nu när jag inte kan se på film på datorn... 

Annars är jag mest bara d ö d. Ska inte överdriva här (även om jag är bäst i världen på det) och jag har faktiskt inte så jävla ont i kroppen och är inte så överdrivet trött längre, men är inne i en lite halvtuff period nu med jobb varje dag i tretton dagar. Körde ju halvdag i går och halvdag i dag, men det är ändå sex timmars jobb/dag så det får ändå räknas som en arbetsdag kan jag tycka.
 
I går var vi i Geneve och det var nice. För det första så var det för första gången sedan jag kom hit inte molnigt, så jag fick äntligen se lite av Schweiz magiska natur. För det andra så... Palexpo var inte så jäkla tråkigt det heller. Hann inte spendera så mycket tid på den fina mässan då vi stod i kö i ungefär ett år innan vi lyckades parkera, men vi såg i alla fall top10-finalen vilket var +++++. SÅ stort och svårt och SÅ fantastiska ekipage. Steve var nolla i första rundan med hade ett ner i andra (men snabbaste tiden!) och det blev han och Paille trea på. Det var det roligaste av allt, för HERREGUD vad jag avgudar den mannen. Mer för varje dag som går. Var fantastiskt lärorikt att bara stå och se på hur han red fram och allt det där. De retar mig lite här för min kärlek till honom, och jag får nog medge att det är befogat...
 
Efter top10-klassen var det en speedklass som vi såg och efter det hängde vi på ryttarfesten. Jag skulle egentligen ha kört hem så drack bara ett par glas, men det var trevligt ändå. Hade dock antagligen behövt en balja vodka för att bota blygheten jag lider av... Haha.
 
Körde hem från Geneve i natt och var hemma tidigt på morgonen, så av förklarliga skäl var det ledigt på förmiddagen. Jobbade på eftermiddagen men gjorde inte mer än att longera "mina" små och göra i ordning ett par av de andra hästarna. 

Nu ska jag sova, känns rätt välbehövligt efter ungefär noll timmars sömn de två senaste nätterna. Tchüüüsssss
 

Skönt att du känner dig hemma nu iallafall <3

Svar: Jaa! <3
Lovisa Munter




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR